1 Ağustos 2017 Salı

Planlar Planlar...

Selam.

Uzun süredir yoktum buralarda baya aksattım yazıları...

Doğrusu yazmaya pek vakit bulamadığım günlerdeyim. Saat gecenin üçüne kadar ders çalıştığım ardından yatağa girdiğim ama uyumamın da beşi bulduğu kafa olarak da, beden olarak da fazla meşgul günler geçiriyorum diyebilirim...

Bu temponun sebebine gelirsek kısaca, sıkmadan anlatacağım: normalde bu sene üniversiteli olacaktım fakat gönlüm tıp fakültesinde okumaktan yana olduğundan bir sene daha sınava hazırlanıp şansımı tekrar denemeyi kabul ettim. Dolayısıyla LYS'den bir gün sonra başladım ders çalışmaya ve dolu dolu, programlı olarak.

Sadece tıp okumayı değil aynı zamanda İzmir'i kazanmayı istiyorum.

Neden mi?

İnsanın hayatına çok kıymetli biri girdi mi onun mutluluğu için her şeyi göze aldığından.:) O kişi uğruna herhangi bir konuda fedakarlıkta bulunmanın o kişinin mutluluğuna açılan bir kapı olduğunu bildiğimden... O kişi kim olduğunu çok iyi biliyor ama tahminen bu blog'dan habersiz. Yani bu yazıyı okuyamıyor...

 Sadede geleyim. Bir süre bu blogu böyle yetim bırakacağım. Ancak bu süre boyunca aklım hiç boş durmayacak. Kitap okumaya, film izlemeye devam edeceğim ama o konularda olan inceleme yazılarını hazırlarken fazla titiz davrandığım için yazmaya vakit ayıramayacağım...

Ama içimdekileri de boşaltmam, yükten kurtulmam gerek bir şekilde değil mi?

İşte bu bir sene sürecek zaman diliminde de fikir yazılarımı, sitemlerimi, siyasi yergilerimi, eleştirilerimi, tarihi araştırmalarımı ve en önemlisi cehalet karşıtı düşüncelerimi yazacağım. Zaman zaman sinirli yazacağım, kalemim keskin ve dilim sert olacak; zaman zaman okşar gibi yazacağım ancak bu blogu kirletmeyeceğim, bu blogu ilgi alanının dışına çıkarıp düzeni bozmayacağım. Yani başka bir blog'da yazacağım bu süre boyunca.

Tabi ki bu blogda olduğu gibi tek bir alana sıkışmayacağım, her telden yazacağım kısacası. Tabi ağırlık bahsettiğim konular olacak ama onların da dışına çıkacağım zaman zaman her konuya dalacağım hatta bu blogda yer alan incelemeleri bile kullanacağım...

Bir senenin sonunda buraya geri döneceğim ve tekrardan yazmaya koyulacağım. Hem bu bir senede hitabetim ve fikirlerim bu seneye göre daha olgun olacak. Yani bu yıl olanlardan daha kaliteli içerikler çıkarabileceğim. Hatta belki de blogun kalitesini düşürüyorlar diye bazı yazılarımı bile sileceğim.;)

Bu sıkıntılı zamanlarda kullanacağım bu blogu açtım. Henüz sıfır model. Ne tasarımı var ne de herhangi bir yazı. Ancak bu hafta içinde bol bol öfkeli zamanlar geçireceğim için birçok yazı yazmış olacağım hafta sonuna kadar. Belki de günlüğe dönecek blog, kim bilir? Belki de siz tıklayana kadar çoktan birkaç yazı eklenmiş bile olacak...

Diyeceğim o ki bu bir sene boyunca yazılarımı takip etmek isteyen, iki üç kelam etmek isteyen falan olursa https://amoralistyazar.blogspot.com.tr/ adresine gelebilir. Orası bir sene boyunca güncel olacak elimden geldiği kadar.

Sizi de bekliyorum tabi ki aha tekrar veriyorum linki gözden kaçırmış olan varsa diye:
https://amoralistyazar.blogspot.com.tr/

Bir yıl sonra görüşmek üzere :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder